Search found 4 matches

by trebsig
Tue May 25, 2021 7:40 am
Forum: MacOS Discussion Forum
Topic: Jumping scroll wheel
Replies: 1
Views: 4044

Jumping scroll wheel

Hi there,

I've got some trouble with the scroll wheel from my CadMouse Compact Wirelesse mouse.
Scrolling is bugy. Sometimes its hanging and then jump than to another part of a page.

Have anybody the same issue?
What does you helped?

Greeting, trebsig
by trebsig
Tue May 25, 2021 7:34 am
Forum: MacOS Discussion Forum
Topic: Change language of menu interface
Replies: 1
Views: 3710

Change language of menu interface

Hi there,

if got a problem with the user interface. Is there any option to select german as standard setting?

With its neccessary for you to know I use currently macOS Big Sur.

Greetings, trebsig
by trebsig
Tue May 25, 2021 3:47 am
Forum: Feedback
Topic: forenbeiträge in deutsch???
Replies: 0
Views: 21874

forenbeiträge in deutsch???

hallo leute, auf meinen ersten beitrag hat niemand reagiert, obwohl es sich immerhin über 700 durchgelesen haben. Nochmal: gibt es hier beiträge auf deutsch? kann mir jemand sagen, wie ich auf dem mac die benutzersprache im menü auf deutsch umstelle? es gibt zwar auf 3d eine anleitung, die ist aber ...
by trebsig
Wed Apr 28, 2021 1:49 am
Forum: MacOS Discussion Forum
Topic: [DE] - Beiträge auf deutsch?
Replies: 1
Views: 5354

[DE] - Beiträge auf deutsch?

hallo Leute, ich bin nun ganz neu hier und zwar cad affin, aber mit englisch habert es ein bisschen sehr.

gibt es hier ein deutsches forum und wie finde ich die deutschen foren?

arbeite mit einem macbook pro, nutze aber auch wegen rhino bootcamp!

danke im voraus!

trebsig