Un gros problème technique / A big technical problem

If you have questions or comments concerning any non-support related 3Dconnexion topic, please use this forum.

Moderator: Moderators

Post Reply
logoo
Posts: 1
Joined: Fri Aug 14, 2020 11:28 am

Un gros problème technique / A big technical problem

Post by logoo » Fri Aug 14, 2020 11:54 am

French version :

Bonjour à tous,

Je ne suis pas capable de m'inscrire sur votre stie web et ni d'envoyé un ticket de support (parce que me demande que je soit inscrit)

Ce que j'ai entouré en rouge "cela me dit que mon code postal n'est pas correct" et j'ai essaye les deux façon suivant : G5L2E7 ou G5L 2E7 puis cela ne fonctionne pas dans les deux cas.

Alors j'aimerais savoir comment je fais pour enregistrer mon périphérique - Space Mouse Entreprise
Si je ne suis pas capable de m'insrire sur le site web

Image

English version :

Good morning all,

I am not able to register on your web stie and nor send a support ticket (because ask me to be registered)

What I circled in red "it tells me my zip code is not correct" and I tried both ways: G5L2E7 or G5L 2E7 then it doesn't work in both cases.

So I would like to know how I do to register my device - Space Mouse Entreprise
If I am not able to register on the website

Logoo
Structural Technical Draftsman and IT Support Technician

UtaSH
Moderator
Moderator
Posts: 3600
Joined: Mon Nov 27, 2006 10:34 am
Location: Munich, Germany
Contact:

Re: Un gros problème technique / A big technical problem

Post by UtaSH » Wed Aug 19, 2020 7:49 am

Hi logoo,

I apologize the trouble you have to register. I have forwarded this to our colleagues who are maintaining the web site.

Post Reply